CV
”Helt ærligt, at få lov til at gøre det du elsker hver dag, det er den ultimative luksus. Og specielt hvis du kan gøre det med fantastiske mennesker omkring dig”. – Warren Buffett.
Profil – org. replace
Jeg har arbejdet som projektchef/-leder i forskellige kapaciteter og på flere niveauer gennem de sidste 20 år og har dermed oparbejdet en stor styrke ift. at anskue, udvikle og styre store, ofte komplekse, tværgående projekter med mange involverede parter – har typisk været vant til at lede større teams og samarbejde på tværs af større organisationer og med myndigheder. Jeg har solide kompetencer ift. økonomistyring og gennemskuer meget hurtigt, hvorvidt et projekt er strategisk og værdimæssigt holdbart og profitgivende. Samtidig har jeg en god, hands on håndværksmæssig erfaring og derfor god forståelse for de lavprak-tiske processer ifm. byggeri. Jeg stortrives blandt kreative mennesker og ildsjæle – mennesker, der "vil" noget med deres job og hverdag – sikkert fordi det falder mig så naturligt selv at trække i arbejdstøjet og gå til stålet. Jeg går gerne forrest, draget af lysten til at skabe og se resultater. Derfor er jeg også tilbøjelig til at stille høje krav til både mig selv og mine omgivelser. Jeg er sikker på at de fleste medarbejdere, kollegaer, kunder, leverandører o.a. vil beskrive mig som kontant, retfærdig og kompetent, samtidig med at de vil sige at jeg er nem at omgås og underholdende at være sammen med. Jeg angriber altid tingende med humor, og jeg har en god evne til ramme og motivere mennesker med et glimt i øjet og smil på læben.
Spidskompetencer
- Projektledelse/-styring af (større) events – opbygning, koordination og afvikling af tværgående projekter
- Ide- og konceptudvikling, kreativt design af eventløsninger, rådgivning
- Strategiudvikling/-udarbejdelse – solid strategisk forståelse
- Ledelse, team- og personaleledelse/faglig ledelse af projektledere
- Tværgående samarbejde bl.a. med team- og projektledere, demonstrerer/udviser og inspirerer til stærk teamånd
- Proces- og produktoptimering
- Kvalitetsstyring/-udvikling/-sikring
- Økonomistyring, budgetter, kontrahering, beregning salg, indkøb
- Viden udvikling og -deling, sparring på alle niveauer
- Logistik og administration
- Forhandling/kontraktforhandling
- Indhentning af tilladelser og godkendelser
- Evaluering af funktioner, efterkalkulation, opsamling af relevant dokumentation mv.
- Rapportering og dokumentation
- Kundebetjening
- Bestyrelsesarbejde
- Stærk networker – stort og aktivt netværk
Personlige / Sociale kompetencer
- Målrettet, vedholdende, resultatorienteret, beslutningsstærk
- Struktureret, systematisk, detaljeret, grundig
- Meget alsidig, rummer mange funktioner og er god til at skifte ”kasket,” når der er behov for det
- Stort overblik, kan arbejde under enormt pres og håndtere mange bolde i luften samtidigt
- Ambitiøs, hårdtarbejdende, pligtopfyldende.
- Brænder for at skabe og se resultater
- Sætter altid mine mål højt og går konsekvent efter dem
- Kreativ, engageret, nysgerrig ildsjæl
- Kontant, retfærdig og loyal
- Udadvendt, nem at omgås, socialt anlagt – trives med en bred og alsidig kontaktflade
- Vægter medmenneskelighed, tillid, åbenhed, positivitet, humor
- Værdsætter en alsidig hverdag i et godt arbejdsmiljø, med positive kollegaer der, som jeg, brænder for deres arbejde
Særlig relevant erhvervserfaring - detaljeret
01/2014 – → Ejer/direktør – Xela Consult ApS (Før 2017 Xela Consult)
Udførende i entreprenør og rådgivningsvirksomhed - www.xelaconsult.dk
- Projektstyring/-ledelse
- Projektering
- Myndighedsbehandling
- Tilbudskalkulation
- Kontrahering
- Byggestyring
- Hovedentrepriser
- Fagentrepriser
- Leverandør kontakt
- Underleverandør kontakt
- Økonomistyring
- Fakturering
- Pipelinestyring
- Udvikling
- Struktur
- Logistik
- Arbejdsmiljø
- Kundekontakt
- Salg
- Beboer- og lejer kontakt
06/2018 – → Direktør – Ejendoms-Renovering ApS (før 2019 Ejendoms-Renovering IVS)
Ejer og udførende i ejendomsrenovering- www.edre.dk
02/2016 – → Ejer/partner/direktør – JØRGENSEN & HENRIKSEN - TotalRådgivning ApS & Algehajerne ApS (Binavn/underselskab). (Før 2022 Algehajerne ApS, Før 2017 Algehajerne/Poolhajerne)
Ejer og udførende i algebehandlingsvirksomhed - www.algehajerne.dk
Ejer og udførende i ejendomsrenovering- www.totalraad.dk
Øvrig erhvervserfaring
01/2022 – 10/2022 Medstifter/Partner - HR Isolering og Energioptimering ApS
Isoleringsvirksomhed med speciale i energioptimering
01/2017 – 06/2017. Festivalleder – Fox Festival
Festivalleder med ansvar for tilblivelse af en komplet ny festival fra bunden. Blev i november 2016 headhuntet og fuldtidsansat som Festivalleder til den helt nye Festival i Holbæk Kommune, Fox Festival. Festivalen blev til fuldstændigt fra bunden af på 5 måneder, fra januar 2017-maj 2017, afviklet i Kr. Himmelfartsferien
- Projektstyring/-ledelse
- Konceptudvikling/-design/kreativt design
- Team- og personaleledelse/faglig ledelse af projektledere
- Samarbejde med team- og projektledere, frivillige
- Koordination af tværgående projekter
- Videns udvikling og -deling
- Økonomi og administration
- Fox Festival har ca. 400 frivillige, hvor alle har været i reference
09/2016 – 08/2017. Ejer/partner/direktør – StarEventUs ApS
Ledelse af eventvirksomhed - www.stareventus.com (Fratrådt og solgt andele pr. 01.08.2017)
- Konceptudvikling
- Rådgivning og forskellige pakkeløsninger og ydelser til en række eventarrangører
- Kreative løsninger/ydelser tilpasset kundens nøjagtige behov. f.eks. planlægningsfasen, beredskabsplaner, sikkerhedsplaner, myndighedsbehandling, event-crew, grej, m.m.
- Produktion og afvikling af events
- Produktionsleder på SKVULP Havne & Kulturfestival i Holbæk Kommune, hvor jeg stod for op og nedtagning, logistik, scener m.v.
- SKVULP har ca. 450 frivillige, hvoraf jeg arbejdede med ca. 150 af dem
01/2014 – 12/2016. Logistikleder – Vig Festival (www.vigfestival.dk)
Ansvar for alle kontrakter – indkøb, indleje, food og nonfood lager, op og nedtagning af komplet festivalplads
- Konceptudvikling og driftsoptimering af festivalen
- Konceptudvikling af eksterne events, eks. motionsløb, kirke- og slotskoncerter, halfester m.v.
- Koordineringen af myndighedsbehandling, indkøb, indleje, lager nonfood, lager food, opbygning, nedtagning, scener, backstage, sikkerhed, afvikling, produktion m.v.
- Primær tovholder/samlende kraft både inden, under og efter afviklingen af de respektive events
- Samarbejde med koordinationsudvalg både inden, under og efter afviklingen af de respektive events
- Kontrahering, økonomistyring, budgetter
- Udarbejdede bl.a. alt arbejdsmiljømateriale til festivalen, hvilket resulterede i en grøn smiley i 2015
- Vig Festival har ca. 2800 frivillige, hvoraf jeg havde de ca. 1200 i reference
01/2015 – 01/2016. Direktør og medlem af bestyrelsen – Vig Fonden
Vig Fonden står bag driftsselskabet Vig Festival
03/2012 – 12/2013. Salgs- og Projektchef – A/S Bolind Consult
Headhuntet til at opbygge landsdækkende entreprenørvirksomhed fortrinsvis til den almennyttige boligsektor
- Se ovenfor
06/2006 – 03/2012. Produktionsdirektør – K.E.H. A/S
Facility- og entreprenørvirksomhed. Omsætning ca. 80 mio. ex. moms årligt
Ansvar for ca. 75 mand, heraf 4 afdelingsledere
- Se ovenfor
01/2004 – 06/2006. Afdelingschef/-leder/driftsleder – Kim E Hansen
Ansvar for Byggeri & entreprenørvirksomhed med ca. 50 mand, heraf 5 formænd
Omsætning ca. 45 mio. ex. moms årligt
- Se ovenfor
12/2003 – 06/2006. Ejer/direktør – Alex Henriksen Virksomhedssupport (i 2014 omdannet til Xela Consult)
Udførende i entreprenør- og rådgivningsvirksomhed
06/2003 – 12/2003. Formand – Anker Hansen & Co A/S
Formand for anlæg og betonsjak
03/2003 – 05/2003. Holdleder/maskinfører – HM Byg A/S (HM Gruppen)
Maskinfører i entreprenørvirksomhed
09/2002 – 02/2003. TV-operatør/kloakarbejder – Syd Slam A/S
Makker på en Kloak-tv-inspektions-vogn
06/2002 – 08/2002. Formand anlæg/talsmand/kabelarbejder – MT Højgaard A/S
06/1997 – 07/2002. Kabel- og tovarbejder anlæg/holdleder/maskinfører – Per Aarsleff A/S
08/2000 – 06/2002. Formand anlæg/talsmand/kabelarbejder – Skanska Danmark A/S, Kabeldivisionen
11/1996 – 05/1997. Formand armeringsdel/formand på armeringshold – NPL/SIAB, Beton (Øresundsforbindelsen)
Bl.a. udført stationen under kastruplufthavn
05/1996 – 10/1996. Arbejdsmand på beton & armeringshold – Phil & Søn A/S, Beton (Øresundsforbindelsen)
Bl.a. udført stationen under Kastrup Lufthavn samt motorvejsbroerne ved Øresundsmotorvejen / Bellacentret.
05/1995 – 04/1996. Arbejdsmand på beton & armeringshold – G.B.C. (Great Belts Contractors)
Bl.a. udført ankreblokken til Storebæltsbroen på Korsørsiden
1993 – 04/1995. Arbejdsmand på jord- og betonsjak – J.R.C. A/S, Beton, Anlæg
11/1992 – 04/1993. Kontorassistent, deltids-brandmand – Jernløse Kommune, Beredskabet
Kontorassistent for civilforsvaret i Jernløse/Tølløse Kommune, hvor der blev varetaget administrativt arbejde. Samtidigt et tilkalderjob som deltids-brandmand
05/1992 – 10/1992. Værnepligt/brandmand – Beredskabscenter Bornholm, Statens Brandskole
Aftjent værnepligt og samtidigt uddannet til brandmand, røgdykker m.v.
06/1985 – 04/1992. Fabriksarbejder – Schoeller Plast A/S
Fabriksarbejder ved siden af studierne. Arbejdede på alle funktioner på virksomheden på trods af min unge alder. Varetog specielt afløsning af faste arbejdsfunktioner i forbindelse med deres pauser
06/1981 – 05/1985. Landbrug/ungarbejder – v. landmand Jens Peter Petersen
Ungarbejder på stor gård og besætning ved siden af skolen
Særligt relevante uddannelser
02/2008 – 03/2008. Arbejdsmiljøuddannelsen – Dansk Byggeri/Ebeltoft Kursuscenter
05/1992 – 10/1992. Brandmand, røgdykker mv. – Beredskabscenter Bornholm
08/1989 – 07/1991. HTX Byggelinjen (Højere Teknisk Eksamen) – Holbæk & KBH Tekniske Skole
08/1988 – 07/1989. EFG Jern & Metal – Holbæk Tekniske Skole
08/1977 – 06/1988. Folkeskole 10 klasse – Nr. Jernløse Skole
Særligt relevante efteruddannelser / Kurser / Certifikater
- Positiv psykologi og ledelse – Teknologisk Institut
- Præsentationsteknik – Teknologisk Institut
- PCB i Håndtering, Fjernelse og bortskaffelse – EUC Nordvestsjælland
- AB92, intensiv entrepriseret – Nohr-Con
- PCB i Bygninger, Hvordan kommer vi videre? – Nohr-Con
- PCB i Bygninger, Strategier – Nohr-Con
- Certifikat Skimmel Mycometer – Mycometer A/S
- Epoxy & Isocyanater – EUC Nordvestsjælland
- Konstruktionsbetingede – Teknologisk Institut
- Injicering BKM.Mannesmann - BKM.Mannesmann
- Injicering/Fugtsikring IPS – IPS
- Katastrofeførstehjælp – Beredskabscenter Bornholm
- Grundkursus i Førstehjælp – Dansk Røde Kors
Andre uddannelser / Kurser
Jeg har altid lagt stor vægt på at uddanne og dygtiggøre mig og har derfor løbende gennemført en del kurser indenfor forskellige områder. Fuld oversigt over div. kurser/certificeringer samt uddannelsespapirer/kursusbeviser kan rekvireres efter ønske.
Frivilligt arbejde
Har over de sidste 1,5 år opbygget et setup og eliteudvalg for den lokale håndboldklub der sportsligt avancerer.
Dømmer fortsat fodbold og tager ud og fortælle unge om hvervet som fodbolddommer.
Udfører frivilligt arbejde på et par festivaler, samt lokalt spillested.
Udfører frivilligt arbejde som Eventvagt bl.a. Grønkoncert, samt til diverse Events.
Tillidshverv & Bestyrelsesarbejde / Bestyrelsesposter / Formandsposter & Lign.
08/2000 – 06/2002. Talsmand – Skanska Danmark A/S, Kabeldivision
10/1996 – 06/2001. Formand/bestyrelsesmedlem/frivillig – Jernløse I.F. (Vandt to idrætspriser for mit arbejde for klubben)
05/1992 – 10/1992. Talsmandsvirke – Beredskabscenter Bornholm
05/1992 – 10/1992. Meniggruppefører – Beredskabscenter Bornholm
08/1986 – 04/1992. Foreningsleder, træner, dommer mv. – Jernløse I.F.
Sprog
Modersmål. Særdeles gode kommunikative kompetencer – mundtligt og skriftligt
Flydende. Højt niveau/forhandlingsniveau – mundtligt og skriftligt
Flydende. Forhandlingsniveau – tale, læse
IT-Kompetencer / Tekniske færdigheder og kompetencer
Excel, Word, pdf, PowerPoint, one drive mv. Microsoft Office (avanceret/superbruger)
Insperity OrgPlus (avanceret/superbruger)
CPU generelt (avanceret/superbruger)
Sociale medier (avanceret/superbruger)
Kørekort til et eller flere køretøjer
B. Almindelig bil. Villig til at bruge egen bil i jobbet
BE. Almindelig bil med stort påhængskøretøj
C. Stor lastbil
CE. Stor lastbil med stort påhængskøretøj
D. Stor bus
DE. Stor bus med stort påhængskøretøj
Kan stort set køre samtlige maskiner der findes på baggrund af mine år i byggebranchen og eventbranchen
Privat / Fritid
Jeg elsker musik og specielt musik fra 80`erne og 90`erne. Jeg kan ikke forestille mig en hverdag uden og musikken har på mange områder været mit ståsted i livet. Udover et hav af forskellige koncerter og indenfor mange genrer, er vi en flok ”gamle drenge” der mødes 4-5 gange årligt og musikquizzer sammen. Jeg er tilknyttet spillestedet Elværket i Holbæk som frivillig, hvor jeg byder ind med vagter, fra alt som Eventvagt til Roadie eller oprydder.
Jeg elsker at dømme fodbold og har dømt siden jeg var 16 år. Jeg tog først dommereksamen/kurset i januar 1999, hvor jeg kom med i talent-/spiregruppen. Jeg rykkede hurtigt op i rækkerne og blev allerede første år valgt til Årets Fund i HAF (Holbæk Amts Fodbolddommerklub), i dag kendt som VFK (Vestsjællands Fodbolddommerklub). Mange gode timer på banerne har givet en masse erfaring og ikke mindst forståelse for den udvikling fodbolden har gennemgået de sidste to årtier. Jeg nåede at fløjte serie 1 for en kort bemærkning og ville ønske jeg langt tidligere havde påbegyndt dommergerningen på seriøst plan.
Jeg har det meste af mit liv selv været aktiv spiller og har slået mine folder i forskellige klubber. I 1996 blev jeg valgt til formand for den lokale fodboldklub i Jernløse. I samarbejde med bestyrelsen rejste vi en stor stab af frivillige. Sammen skabte vi over en årrække store resultater, der gav genlyd og for netop dette arbejde modtog jeg i 1998 Venstrebladets pris som “ Årets Idrætsleder 1997” samt efterfølgende daværende Jernløse kommunes Idrætslederpris 1997.
Udover fodbolden har jeg desuden spillet dart i det meste af mit liv og jeg spiller i øjeblikket i Undløse Dartklub. Dart er mest et supplement om vinteren til min anden store interesse, nemlig cykling. Jeg har i et par år kørt racercykel og mountainbike et par gange ugentligt.
Referencer
Charlotte Berchtold Gjerløv
Facilities Coordinator
Relation: Samarbejdet med Charlotte B. Gjerløv, siden hendes ansættelse hos Oracle i marts 2015
T: 5162 2261
charlotte.gjerlov@oracle.com
Rene Vexborg
Ejendomschef, Essex, Taurus ejendomsadministration, TG, mfl.
Relation: Samarbejdet med Rene Vexborg omkring mange byggeri opgaver
T: 4038 9059
rve@admiralcapital.dk
Lars Gitz
Lars Gitz Architects
Relation: Samarbejdet med Lars Gitz omkring større projekter
T: 2244 1315
lg@larsgitz.dk
Joan Katja Kornum
Administrativ leder tidl. Vig Festival, tidl. Fox Festival, SKVULP Festival, Dansk Live m.fl.
Relation: Været kollegaer på Vig Festival, samt opbygget den nye festival i Holbæk Fox Festival sammen
T: 3035 1758
Joankatja@hotmail.com
Henrik Krogh
Tidl. Roskilde Festival, tidl. Musik i Lejet, Dansk Live, Live Nation m.fl.
Relation: Samarbejdet med Henrik omkring forskellige events og kender hinanden fra Eventbranchen, Dansk Live, Grejforum m.v.
T: 3094 8143 / 6130 8143
hkro@FOA.DK / kroghx@gmail.com
Eksempler på udtalelser
”Alex er meget punktlig, pålidelig og går altid til opgaverne med stor grundighed og altid med godt humør. Alex er meget service minded, meget proaktiv og han ser aldrig udfordringer men muligheder. Når man har en aftale med Alex- så kan man altid 100% regne med ham.
For Alex er ingen opgave for stor og ingen opgave for lille.
Alex har været hos Oracle siden 2009. Alle vores kollegaer kender Alex for hans store arrangement og hjælpsomhed.
Oracle sætter meget stor pris på Alex, idet at Alex har været med til at lave denne bygning klar til Oracle- kender han også alle detaljer og hans hukommelse er utrolig stor. Vi har lige haft udbudsrunde på vores vicevært funktion – og der var det Alex som genvandt kontrakten. Alex er meget vellidt af alle, mange Oracl`er kunne nemt tro at han er en af vores egne idet han har været her så mange år og altid har haft super god kommunikation med vores kollegaer.
Charlotte Berchtold Gjerløv, Oracle Danmark
”Projektchef Alex Henriksen har bedt mig om en udtalelse præ mit mangeårige kendskab til ham. Alex Henriksen har løst alle byggeopgaver – fra kr. 2.500 til kr. 10. mil. med samme fokus og professionalisme. Det vi har bemærket ved vores samarbejde, er den hurtighed opgaven er blevet prissat, opfølgning på opgaverne men især de løbende tilbagemeldinger/orientering
vi modtager – det er med til, at vi føler at opgaven er ”i trygge hænder”.
Alex Henriksen har samarbejdet med Ejendomsfunktionærer, Ejendomsinspektører og tekniker med den samme tilgang og entusiasme – det er min klarer opfattelse, at han er vellidt, respekteret og kan tale med alle på alle funktionsniveauer.
Skulle der være behov for yderligere oplysninger, er De velkommen til at kontakte mig på tlf.”
René Vexborg, Essex, Taurus ejendomsadministration, TG, m.fl.
Første gang jeg havde fornøjelsen af at samarbejde med Kim E. Hansen, var de totalentreprenør på en større byggesag. Byggeprocessen var under meget stort tidspres allerede fra starten, men gennem en fantastisk engageret og professionel indsats fra hele Kim E. Hansens side, blev projektet afleveret til tiden og til den aftalte pris i en flot håndværksmæssig udførelse. Meget tidligt i forløbet blev det klart, at her var et firma med nogle kerneværdier, som kun de færreste kan leve op til i branchen mere. Gamle dyder som ordholdenhed, engagement og kvalitetsbevidsthed var fremherskende under hele forløbet.
Kim E Hansen er et af de meget få entreprenørfirmaer jeg foretrækker at samarbejde med. Så ved jeg, at de visioner jeg som arkitekt har haft fra starten af et projekt, bliver ført ud i livet på bedst tænkelige måde.
Lars Gitz / Lars Gitz Architects
"Alex Henriksen har været ansat som Logistikleder på Vig Festival siden januar 2014.
Jeg var med til at ansætte Alex og ud af de kandidater der var til stillingen, var jeg aldrig i tvivl om at Alex var den rigtige til denne meget anderledes stilling. Som ansat på Vig Festival skal man besidde utallige kvaliteter både fagligt, men også menneskelige.
At arbejde med 2800 frivillige kræver sin mand. Alex kan det hele, han er et unikum der yderst dygtig fagligt, hvor alle opgaver bliver løst med orden og utroligt professionelt, her er intet overladt til tilfældighederne og man kan altid stole på deadlines bliver overholdt.
Som Logistikleder har Alex bl.a. haft stor indflydelse på indkøb, leje af materiel, opbygning af områder og arbejdet tæt sammen med vores håndværkere på festivalen. Her viste det sig hurtigt at Alex ved hvad han taler om og hans erfaring fra tidligere erhverv, kom ham til gode med hans utrolige viden. Jeg ved at Alex var velset og respekteret af vores frivillige.
Jeg har arbejdet tæt sammen med Alex og været så heldig at tilbringe rigtigt mange timer sammen med ham, derfor er Alex også nu en rigtig god ven. En ven og kollega der uden tvivl vil blive savnet af mange på Vig Festival. En kollega man altid kan komme til for at få hjælp med opgaver, der altid har overskud til at give en hånd med, og som er meget opmærksom på hans omgivelser har det godt.
Vig Festival er nu desværre kommet i økonomiske vanskeligheder og derfor er stillingen som Logistikleder nedlagt. At Vig Festival skal fortsætte uden Alex kan set fra min side blive meget svært, da han har trukket et enormt læs på alle fronter. Hans store viden, kreative tænkning, hans evner til at arbejde med tal, de utrolige Excel ark der har givet os alle redskaber til at udføre vores arbejde på en nem og overskuelig måde.
Jeg kan kun give Alex mine varmeste anbefalinger med på vejen ud i en ny virksomhed. Har man Alex ansat så kan man være sikker på at man har den bedste medarbejder."
Joan Katja Kornum, Administrativ leder, Vig Festival
"Jeg kender Alex som en meget engageret, ambitiøs og professionel eventmand. Uanset om det handler om dele af en event, en hel festival eller om at bidrage til det gode samarbejde i eksempelvis Dansk Live, er tilgangen professionel i ordets bedste betydning.
Jeg har selv haft fornøjelsen af, at være med på sidelinjen, i forbindelse med flere af de opgaver som Alex har haft gennem de senere år, herunder bl.a. VIG-festival, SKVULP, FOX-Festival og grej- /arbejdsmiljøforum i Dansk Live. Alex har bidraget med sine systematiske og strukturerede evner til at løfte opgaver inden for design, rådgivning, projektledelse, produktion og leje af materiel. Kort sagt alle elementer, der indgår i en større event. Han har udvist god vilje til også, at tilegne sig ny viden om hvilke elementer, der knytter sig til disse lidt specielle events. Han er opsøgende og nysgerrig, ligesom han går frisk til opgaverne. Også når disse synes næsten uoverskuelige.
Alex er rigtig god til at bruge sin tidligere erfaring fra bl.a. byggebranchen i en ny sammenhæng, med mange forskellige partnere og leverandører, er positiv overfor udfordringer, tager gerne initiativ og arbejder selvstændigt, sammen med fællesskabet, med en given opgave - dette kombineret med hans gode sociale kompetencer gør ham til en vigtig, god og vellidt spiller, at have med på holdet, gerne som anfører. Den bedste anbefaling er i virkeligheden, at møde ham selv. Så anbefalingen her er, at tage et møde med ham om denne stilling og ved selvsyn, se om ikke det er et godt match."
Henrik Krogh, Tidl. Roskilde Festival, tidl. Musik i Lejet, Dansk Live, Live Nation m.fl.
Udtalelser er forkortede af hensyn til plads og relevans.
Yderligere referencer samt dokumentation for omsætning/resultater kan oplyses efter ønske.
Yderligere informationer
Jeg medbringer gerne egen PC fuldt installeret med alt nødvendigt software, programmer, projektstyringsværktøjer samt mobiltelefon og egen bil (hvis nødvendigt)
Originalversioner + yderligere udtalelser samt relevante avisartikler kan fremsendes ved henvendelse